Cvičební techniky

 

Cviky podle Ludmily Mojžíšové

Metoda Ludmily Mojžíšové pomáhá ženám především u problému s neplodností. Původně byla sestava těchto 10 cviků určena pro pacienty s bolestí zad a hlavy. L. Mojžíšová vycházela z toho, že většina potíží je způsobena tím, že svaly okolo páteře, pokud nejsou posilovány, ochabnou, způsobí poruchy páteře, vychýlení kostrči či rotaci pánve a žeber.

Série cviků zabere asi 60 minut. Prvních 3 - 6 měsíců je třeba cvičit každý den, jedině tak se vytvoří dobrý svalový základ. Cviky je vhodné ze začátku opakovat jen 15x. Nejdříve je vhodné naučit se cviky pod vedením terapeuta a ten by měl také kontrolovat správnost cvičení. Součástí terapie je napravování, odblokování celé páteře vč. kostrče a odstraňování svalových křečí.

Vstupní konzultace: 400 ,-

Každá další lekce:   200 ,-

 

Cvičení po porodu

                                                                                                                                                                                   Každá maminka se chce po porodu dostat co nejrychleji zpět do fyzické i psychické kondice. Některé cviky můžeme provádět už v šestinedělí, pokud se jednalo o spontánní porod. Soubor následujících cviků Vám k tomu pomůže.

1 - Zlepšení cirkulace krve v dolních končetinách a odstranění otoků

Výchozí poloha: leh na zádech = přitahovat a propínat špičky nohou, skrčovat a natahovat prsty na nohou, provádět 1 - 2 minuty několikrát za den

2 - Posílení pánevního dna

Výchozí poloha: leh na zádech = vytahovat pánevní dno (svěrače) jako když chcete zadržet močení, vydržet 5 sekund, pak uvolnit, opakovat 10x několikrát denně

3 - Okysličení celého těla

Výchozí poloha: leh na zádech = zvednout obě paže za hlavu s hlubokým nádechem, s výdechem vrátit zpět podél těla: opakovat 10x

4 - Zpevnění hýždí a pánevního dna, uvolnění páteře

Výchozí poloha: leh na zádech, nohy pokrčené v kolenou, chodidla na podložce na šířku pánve = stáhnout hýždě, vtáhnout pánevní dno a břicho, s nádechem zvedat pánev od podložky, s výdechem plynule zpět a uvolnit svaly, opakovat 10x

5 - Zpevnění břišní stěny

Výchozí poloha: leh na zádech, nohy pokrčené v kolenou, chodidla na podložce na šířku pánve = položit dlaně na břicho, hluboký nádech do břicha tak, aby se mírně zvedalo, s výdechem aktivně vtahovat břišní stěnu dovnitř - opakovat 10x

6 - Posílení prsních svalů, podpora laktace

Výchozí poloha: sed na lůžko nebo stoj = předloktí ve výši ramen dlaněmi k sobě. Tisknout dlaně proti sobě, povolit, Obměna = zaklesnout prsty a táhnout lokty od sebe, lopatky k páteři střídat polohu paží před prsa a čelo, opakovat 10x

7 - Správné uložení a stažení dělohy

Výchozí poloha: leh na břiše s polštářem pod břichem začít 24 hodin po porodu! Provádět po vyprázdnění MM, nejlépe po kojení nebo odstříkání, odpočívat takto alespoň 10 minut několikrát denně.

          Cviky provádět pomalu, plynule a ne přes bolest!

           Jedna ukázková lekce 150 kč  

           Vezměte si pohodlné oblečení.

    PO CVIČENÍ JE VELMI VHODNÁ CELKOVÁ UVOLŇUJÍCÍ MASÁŽ ZA BONUSONOU CENU 290KČ.

Kontakt

Agapé - regenerace a poradenství Školní 492
Zlín
76001
tel.: 724 766 981 email: agape.zlin@email.cz